Povratak
Objavljeno 19.01.2024.

Podravka otvorila Tvornicu tjestenine i predstavila novi vizualni identitet

U 2024. godinu je naš klijent Podravka zakoračio s dva vrlo važna projekta – predstavljen je novi vizualni identitet kojim će Grupa Podravka kao multinacionalna kompanija povećati svoju prepoznatljivost na tržištima širom svijeta i otvorena je nova Tvornica tjestenine, prva tvornica u segmentu Prehrane u posljednjih 17 godina.

Osuvremenjivanje vizualnog identiteta Podravki će omogućiti nastavak jačanja tržišnih pozicija na 60 tržišta na kojima je prisutna te jednostavniju i učinkovitiju komunikaciju s potrošačima i drugim dionicima. Novi vizualni identitet, koji se temelji na elementu srca i crvenoj boji, u sebi je sačuvao najvažnije i najdugovječnije elemente prethodnih verzija, čuvajući tako dosadašnju prepoznatljivost i tradiciju kompanije. No istodobno je prilagođen novom vremenu te potrebama i ciljevima kompanije u narednom razdoblju.

Podravka investicijom u novu tvornicu vrijednom 15 milijuna eura dodatno podiže kapacitete i osnažuje vlastitu proizvodnju tjestenine, stvarajući tako osnove za daljnji rast prodaje kategorije juha, kao i razvoj novih proizvoda s tjesteninom. Tvornicu su svečano pustili u pogon predsjednik Vlade Republike Hrvatske Andrej Plenković i predsjednica Uprave Podravke Martina Dalić, uz nazočnost visokih dužnosnika, radnika i menadžmenta kompanije te poslovnih partnera.