Povratak
Objavljeno 24.08.2023.

Intervju Kristine Laco za Poslovni dnevnik

Naša direktorica i partnerica te članica Uprave Hrvatske udruge društva za tržišno komuniciranje (HURA-e) Kristina Laco u razgovoru za Poslovni dnevnik osvrnula se na porast prihoda i broja zaposlenih, koji su obilježili poslovanje svih agencija za tržišno komuniciranje u Hrvatskoj tijekom 2022. godine.

Komunikacijske agencije, članice HURA-e, ostvarile su u prošloj godini 306,5 milijuna eura prihoda, oko tri posto više nego 2021. Osim prihoda, članice HURA-e, 61 agencija koje predstavljaju više od 80% ukupnih oglašivačkih budžeta u zemlji, bilježe rast broja zaposlenih od sedam posto te rast prihoda od izvoza. Ukupno su komunikacijske agencije, članice HURA-e, pokazuje analiza, u 2022. zapošljavale 1364 radnika, a na stranim su tržištima uprihodile 68 milijuna eura.

Kristina Laco kaže da su ovim rastom itekako zadovoljni posebno kada se u obzir uzmu uvjeti u kojima su agencije poslovale. Naime, nakon relativne normalizacije poslovanja koja je uslijedila nakon pandemije, tržište se suočilo s novim izazovima nastalima kao posljedica rata u Ukrajini – poremećajima u lancima opskrbe te visokom, dvoznamenkastom prosječnom inflacijom u Hrvatskoj. “Takva je situacija izravno utjecala na rast svih troškova agencija u industriji tržišnih komunikacija. Istovremeno, zbog prirode posla, godišnjih ili višegodišnjih ugovora s klijentima s fiksnim cijenama, agencije su samo u vrlo malom dijelu mogle korigirati vlastite cijene prema klijentima. Tako da rastom ukupnih prihoda članica HURA-e za oko 3 posto i po prvi put na više od 300 milijuna eura stvarno možemo biti izuzetno zadovoljni”, ističe Kristina Laco.

Cijeli intervju/članak dostupan je na linku.